#101DESTINATIONPROJECT | BIG SPOON CAFE | STAR ARCHERY | BERJAYA TIMES SQUARE


Hye semua. Sekali lagi gua nak share tempat yang best yang boleh korang lawati dalam kuala lumpur. Yela, org selalu cakap kuala lumpur ni boring tadek apa . but, memandangkan malaysia in haze apa kata kita tukar outdoor activity to indoor activity kan?

Tadi gua sempat pergi ke big spoon kafe yang jadi viral di facebook sekarang. Actually gua selalu pergi times square (TS ) and nampak kedai ni tapi lengang je. Mula egt kedai jepun and no halal so matikan la niat tu utk cuba. Bila dah viral baru tahu kedai tu halal actually.



Aneka pilihan


this is how to eat. tak perlu pakai chopstick, hehehe. okey tipu.


Kat sini makanan cuma serendah rm 1.90 sahaja tauuu.berbaloi makan. Kepuasan nya bila makan sudu monster tu bertingkat tingkat. Hehehe. Makanan dia yg gua boleh recommend ialah cold chicken noodle . boleh tahan sedap tp agak dry siked. Dengan cebisan daging dan timun serta bijan sbgai topping. Ewah ewah. Mcm rancangan memasak weh. Hahahaha

NeXt activity ialah Archery. Weh mana penah. Hahaha. Tp sebab kak long nak try sangad so we ols try jugaklah. Hehe. Satu kepala rm16 sekali Main and korang akan di bekalkan 16 anak panah. Sbb we ols datang berdua, so amik pakej beregu lah. Utk 2 org cuma rm29 = 30 anak panah. Sebelom masuk kami dapat kopun utk extra anak panah. So dapat extra lagi 3. Hehe. Semua sekali 18,!
Sebelom main mereka akan pasang kan eksesori pada lengan and jari utk protection.. Bagi mengelakkan korang injured. So gua follow je. Syg diri katakan. Hehehe. Kat sana mereka akan ajar cara cara nak memanah. Pada gua pemanah tu berat sampai gua rasa letih gila. Seriously M16 tak camni tau. Setelah 2 kali di ajar weols di beri pelepasan main sendiri. I dont know lah we ols main ke bergambaq . hahahahahaha. Ada skrin kat situ utk tunjuk mana arrow korang pergi. Tersasar or tepat pada sasaran. Menarik bukan ?

*pic memanah korang boleh cikidout di fb : miyalamyra II.


MEMANG HAPPENING ABIS . MENINGGALKAN kenangan dan juga kesakitan . hihi. Sebelom balik makan lagi kat Papa John.

papa john. Not so bad and not so good. Cuma serendah rm 15 , chuol boleh dapat medium pizza dengann lemon ice tea.bOleh makan 2 org siap free tumbler lagi . hehehe. So pic apa semua boleh cek kat page official gua. Kat tab atas tu pun ada tab tok fb chuols just klick. And and and kalau rajin boleh singgah tweetland gua di  @ miyalamyra. Kat sana korang boleh tgk activity mia.




double at right single at left





Epik nya pic ni sampai @kakitravel kata  :
gua lah sambungan cewita hunger game. Hahahahaha.






Sebelum balik kene isi tenaga balik . letih tau berjalan. Hikhik. So tu jelah yg gua dapat kongsikan aktihiti semalam. Harapan gua chuols boleh gunakan info ni and have a fun out there !


jom like fb page mia ! --->FB PAGE : MiyaLaMyra



XOXO.
MIA








Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia