product review : pobling facial cleanser

Hye semua, hari ni baru ada masa nak update blog ni. Makin berhabuk dahh. Hehe .kali ini gua nak share keberkesanan POBLING yang jadi buah mulut org ramai.. Sampai gua pun terjebak terbeli.


Kat mana beli? Gua beli kat DIY Superstore je. Harga rm18.90 tanpa berti. Nak betri kene beli asing.

Beteri untuk POBLING ni guna batri AAA. yang kecik cinonet tu. Haaa. Betri pun aku beli kat DIY Superstore. Harga rm1.50. Hambik kauuu..


Murah habiss kan? Haha. Semua ni kebetulan. Gua tak tau pun kat DIY ni ada jual POBLING ni. Bila ada terus beli. Tak cakap banyak dahhhh. Hahahaha.


Mula gua ingatkan berus pobling ni berpusing, rupanya dia bergegar je. Gegaran dia tu membantu membersihkan muka. 



Cara nak guna pobling ni mudah. Rendam je berus dengan air suam. Bahagian berus, boleh cabut senang nak basuh.

Letak je pencuci muka atas permukaan berus, dan terus apply pada muka dengan urutan bulat. 

Yang gua suka, berus dia sengat lembut. Selesa pada muka. Tiada rasa pedih. May accur but just a bit lah. Depends pada kulit.


POBLING ni sangat mudah nak handle, mudah nak bawa ke mana mana, nak cuci senang,betri pun pakai betri AAA.




Kalau nak lagi puas hati, p cari POBLING NOW !!


Hehehehe.


Lot of love,
Mia.





Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia