sesi photoshoot : port dickson and Putrajaya | 101DESTINATIONPROJECT

 .
..
...
....
.....
......
........
...........
- Khairul Nizam Photography Present-
hai guys , actually gua memang dah lama nak update pasal pre-honeymoon photoshoot *bighug* hehe , mana ade lahh . gurau jer . kali ni gua n en boyfie gua merayau sampai ke port dickson , nesmilan dan Putrajaya :) tempat pertama kat pd aku pergi is *jengjengjeng* teluk Kemang . actually i suppose to met my friends there , but she came to late * tengok jam * . Tapi takpe lah kan :) .
#Student ptpl ampang buat istana pasir
Yang paling seronok selok se ape lagi .. ? semua kat aku ... tatao laa asal ekcited sgt bila tgk laut ^_^
MACAM YANG AKU CAKAP LAA :)


The best part is ... aku seronok main air .. 


beg and kasut .......................................................................... *tengok bawah*

mesti korang nak cakap die sweet kan .. :)
heee . actually gua dah tatao nk tulis apee . luorang tengok laa okey ..

lautttt !!

di sebalik banana boat :)
wachaaaaa !
ramai orang suka pic ni . derang kata gua ala ala model gituuuu
>.<

setelah letih berdiri :)

sebab Teluk Kemang padat dengan manusia dengan aktiviti diaorang , 
gua pun make a move to another beach .
 fyi , tak rancang pun .. 
just nak makan tengahari je . 
dalam perjalanan gua tgk view pantai belakang resort lagi lawa ..
Pantai Bagan Pinang ..
ade banyak bot .. teruja kot . *_~
 sb ni bukan untuk org mandi . tapi tempat bot berlabuhh #_~
so , demi minat mendalam tok amik pic , panas terik pun gua redahh
 *gelengkepala* memang ekstrem :P .


credit to en. boyfie :) #untungjadiawekphotographer
next .. gua meneruskan perjalanan ke P U T R A J A Y A :)
sape kata penat ? sememang nya gua kuat berjalan . 
so .. *nyanyi(bawa ku ke timur barat selatan atau utara .. dampingi aku .. selaluuu ) entah betol ke tak* hahaha :D
hasil tangan gua . amacam? *angkat kening .. hehehehehe


@putrajata lakeview #khairulnizam photography

korang boleh datang tempat ni .. i mean , tasik putrajaya . near to PICC . *kalau tak silap aa :P *
belakang Hotel and Resort Pullman *eh , betul ker ??* HAHAHA , kasi hentam saja lahh ...
korang google lah kay . sebab aku pun mula mula sesat . hehehe

#ni jer yang gua dapat share dari lensa #KhairulnizamPhotography .. hope you like it  :)

Share:

0 Whats my QTpie says...

PERINGATAN !!!

Blog ini adalah blog peribadi yang di tulis berdasarkan pengalaman mia sendiri. Apa-apa yang boleh mendatangkan keraguan sila rujuk kepada yang lebih ARIF. Blog ini sama sekali tidak berkait dengan mana mana individu selagi NAMA individu tersebut tidak dinyatakan.

Kesemua entry berkaitan dengan perubatan , supplement dan skincare adalah 100% testimoni sendiri dan mia hanya share testimoni asal dr syarikat terbabit.

xoxo,
Mia